Sık Sorulan
Sorular

Ödeme sırasında seçtiğiniz teslimat seçeneğine bağlı olarak, siparişiniz gönderildikten sonra size e-postayla bir takip bağlantısı göndereceğiz.

Siparişinizin durumunu kontrol etmek için bu bağlantıyı takip edin. Ayrıca siparişinizle ilgili önemli güncellemeler hakkında size bildirimler gönderebiliriz; yalnızca bildirimleri etkinleştirdiğinizden emin olun.

Fikrinizi mi değiştirdiniz veya ödeme sırasında yanlış adres mi verdiniz? Endişeye gerek yok, hepimiz bunu yaptık. Siparişiniz işleme alınmadığı veya kargoya verilmediği sürece değişiklik yapabilirsiniz.

İlk önce siparişinizi yukarı çekmek isteyeceksiniz. Siparişinizi hesabınızda oturum açmışken verdiyseniz, giriş yapın ve kullanıcı adınızın altındaki açılır menüden Hesabınız’ı seçin. Hesap sayfanızda, sol taraftan Siparişler’i seçin ve güncellemek istediğiniz siparişi Sipariş Geçmişinizden bulun.

Siparişinizi iptal etmek yapmak isteyeceğimiz son şeydir ancak iptalin zamandan ve paradan tasarruf etmek için en iyi seçenek olduğu bazı durumlar ortaya çıkar. Siparişiniz iptal edilirse sizden ücret alınmaz. Kimlik doğrulama muhafazaları hakkında daha fazla bilgi edinin.

Bir siparişin iptal edilmesinin en yaygın nedenleri şunlardır:

Mevcut miktarlara ilişkin sınırlamalar

Ürün stokta yok

Fiyat veya diğer listeleme hataları

Kredi ve Dolandırıcılığı Önleme departmanımızın ek bilgiye ihtiyacı var
Kullanılamayan taşıyıcı veya gönderim yöntemi
Artık desteklenmeyen eski bir tarayıcı veya uygulama sürümünü kullanma

Siparişinizin herhangi bir kısmı iptal edilirse veya siparişinizi işleme koymak için daha fazla bilgiye ihtiyacımız olursa size bir e-posta göndereceğiz.

Posta Kodu Denetleyicimizi kullanabilirsiniz. Posta kodunuza teslimat yapıp yapmadığımızı size anında söyleyebileceğiz.

Shop neden bana teslimat yapmıyor?

Teslimat alanımızı her zaman genişletiyoruz ve yakında bölgenizde olmayı umuyoruz! Adresinize teslim etmeye başlar başlamaz size e-posta gönderebilmemiz için lütfen bize kaydolun.

Sipariş verdikten sonra adresinizi yalnızca 5 kriterin tümünü karşılamanız durumunda değiştirebilirsiniz:

Satıcı siparişiniz için nakliye ayarlamadı.
Ödeme yapmadınız veya ödeme onaylanmadı.
Daha önce siparişiniz için adres değişikliği talebinde bulunmadınız. Teslimat adresi her siparişte yalnızca bir kez değiştirilebilir.
Yeni adres daha yüksek nakliye ücretine neden olmaz.
Sipariş verirken Ücretsiz Kargo Kuponu kullanmadım.


Yukarıdaki kriterlerin tamamını karşılıyorsanız teslimat adresinizi değiştirmeye devam edebilirsiniz.

Satıcı siparişi henüz göndermediyse siparişinizi iptal edebilirsiniz. Adresi değiştirmek için iptal etmeniz gerektiğini satıcıya Chat aracılığıyla bildirmenizi rica ederiz. Ancak iptal talebinin satıcının onayına bağlı olduğunu unutmayın. Satıcı iptal talebinizi reddederse sipariş her zamanki gibi ilerleyecektir.

Pazarlama açısından bakıldığında iyi haber şu ki, ilk müşterinizi kazanmakla yüzüncü müşterinizi kazanmak aynı süreçtir. Ancak trafiğin başarılı bir şekilde satış ve kârla sonuçlanması için trafiğin dönüştürülmesini ve maliyetin sürdürülebilir olmasını sağlayacak bazı temel önkoşullar vardır. Kendine şunu sormalısın

Mağazanız, logonuz ve marka vurgu renginizle özelleştirebileceğiniz e-posta şablonlarıyla birlikte gelir. Sipariş bildirimlerinizin ayarına bağlı olarak size, personelinize veya müşterilerinize e-posta bildirimleri gönderilmesini seçebilirsiniz.

Mağazanızda ayrıca sipariş onayı ve gönderim güncellemeleri için SMS bildirimleri de bulunur. Bu güncellemelerin nasıl etkinleştirileceği ve yapılandırılacağı hakkında daha fazla bilgi edinmek için SMS bildirimlerine bakın.

Mağazanızın bildirim ayarlarını Shopify yöneticinizdeki Bildirimler ayarları sayfasından görüntüleyebilir ve güncelleyebilirsiniz.

Müşterileriniz veya personeliniz e-posta bildirimleri almıyorsa onlara spam veya istenmeyen klasörlerini kontrol etmelerini söyleyin. Sorun devam ederse farklı bir e-posta sağlayıcısı kullanan alternatif bir e-posta adresi sağlamalarını isteyin.

Anasayfa Dükkan Sepetim 0 Favorilerim Hesabım
Sepetim(0)

Sepette ürün yok. Sepette ürün yok.